PROJEKTY OPZ
- Hlavní strana
- Město
- Projekty města podpořené dotací
- Projekty OPZ
Implementace prvků eGovernmentu pro Městský úřad Staré Město
Registrační číslo projektu: CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016709
Poskytovatel: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních
věcí
Trvání projektu: 1. 4. 2021 – 31. 3. 2023
Cílem projektu je rozvíjet efektivní komunikaci Městského úřadu Staré
Město s veřejností tak, aby se stal přívětivou a snadno dostupnou
institucí pro občany města. Toho bude dosaženo pořízením elektronické
úřední desky, modernizací webových stránek, vytvořením geografického
informačního systému a zpracováním komunikační strategie jako podkladu
pro posílení kontaktních nástrojů pro styk s veřejností.
Cílovými skupinami projektu jsou: zaměstnanci města, volení zástupci a
veřejnost.
Prostředky na tento projekt jsou poskytnuty z Evropského sociálního fondu
z Operačního programu Zaměstnanost.
-
Základní údaje
-
Historie
-
Vedení města
-
Zastupitelstvo města
-
Rada města
-
Novinky
-
Strategické dokumenty
-
Dotační programy města
-
Rozpočet a hospodaření města
-
Rozpočty a hospodaření příspěvkových organizací
-
Fond rozvoje bydlení
-
Projekty města podpořené dotací
-
Městská policie
-
Právní předpisy města
-
Územní plán
-
Ocenění města
-
Symboly
-
Partnerská města
-
Hlášení rozhlasu
-
Mapový portál
- Audit Family Friendly Community